reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Kolesárová (Vološinová)

Petra Kolesárová (Vološinová)

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Človek. Žena. Matka. Manželka. Dcéra. Sestra. Priateľka. Kolegyňa. Občianka. Zoznam autorových rubrík:  MIduša študentao ľuďochzábavaškoličkaTrepkine okienkopoéziazaváraninkyfotulkySúkromnéNezaradené

reklama

o ľuďoch

Superstar a marihuana 2

Petra Kolesárová (Vološinová)

Superstar a marihuana 2

Po prečítaní diskusií k článku Supestar a marihuana mi nedá nereagovať na to, aký prístup som zaregistrovala v diskusii k nemu. Som nanajvýš prekvapená z postoja niektorých diskutujúcich.

  • 16. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 83
Superstar a marihuana

Petra Kolesárová (Vološinová)

Superstar a marihuana

Tento ročník Superstar prináša nový fenomén. Som povolaním učiteľka, aj keď momentálne na materskej dovolenke a nestačím sa čudovať, čo vidím. Nikto nemôže poprieť, že súťažiaci tejto šou sa minimálne do júna stanú pre istú vekovú kategóriu idolmi. A tak ako Robo Mikla, nad ktorým sa celé Slovensko pohoršovalo, že pije alkohol v nekontrolovateľnom množstve mi je divné, že sa ešte nikto neobul do Michala Šepsa.

  • 12. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 199
Štrajkovať nevieme alebo nechceme?

Petra Kolesárová (Vološinová)

Štrajkovať nevieme alebo nechceme?

Osobne sa často stretávam s charakteristikami, ktoré sa prisudzujú rôznym národom a zrejme majú svoj historický a možno aj skúsenostný pôvod. Každému sú známe prívlastky typu chladný Angličan, spitý Dán, talianske manželstvo, vkus a eleganciu a samozrejme bozky či revolučnú povahu prisudzujeme Francúzom a patritizmus prikladáme Rusom a Američanom.

  • 2. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 174
U lekára

Petra Kolesárová (Vološinová)

U lekára

V dnešnej dobe je už bežné, že za istý príplatok, zvyčajne 10 eur, nemusíte u lekára čakať, budete vyšetrení prednostne. Čo je to, pánečky, za nespravodlivosť?

  • 20. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 842x
  • 21
Bojíme sa smrti?

Petra Kolesárová (Vološinová)

Bojíme sa smrti?

V európskej spoločnosti, v ktorej je smrť tabu a mŕtvola na nás prenesie minimálne mor sme odsúdení lúčiť sa so svojimi nebohými cez sklo.

  • 29. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 56
reklama
Schizofrénia(?)

Petra Kolesárová (Vološinová)

Schizofrénia(?)

Prešlo už osem rokov, čo mi, teraz už môj manžel, priniesol psíka - najdúcha...

  • 25. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 805x
  • 10
Ako sa uprostred politiky vždy stráca občan

Petra Kolesárová (Vološinová)

Ako sa uprostred politiky vždy stráca občan

Od pondelka nechodíme na obed...

  • 5. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Ako by koza chcela, aby ju ťahal voz

Petra Kolesárová (Vološinová)

Ako by koza chcela, aby ju ťahal voz

Tí, čo čítavajú môj blog vedia, že sa priamo v rodine stretávam s problémom zvaným alkohol.

  • 14. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 810x
  • 10
Pomôžeme?

Petra Kolesárová (Vološinová)

Pomôžeme?

Aj vy chcete cez Vianoce pomôcť, ale nemáte dostatok informácií?

  • 7. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 292x
  • 6
Rakovina

Petra Kolesárová (Vološinová)

Rakovina

Včera nás Markíza opäť potešila duchaplným príspevkom v Televíznych novinách...

  • 14. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 50
reklama
Veľa sa zmenilo alebo Mrázik patrí do koša

Petra Kolesárová (Vološinová)

Veľa sa zmenilo alebo Mrázik patrí do koša

Bolo to pred vianočnými prázdninami, atmosféra v škole tiež predvianočná a tak prišli v diskusii na rad vianočné rozprávky...Zistenie? Naše deti neznášajú Mrázika.

  • 8. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 228x
  • 5
Nevedieť je "in"

Petra Kolesárová (Vološinová)

Nevedieť je "in"

Minule som v triede načapala žiaka s mp3 v uchu počas hodiny.V dnešnej dobe nič zvláštne. Pomyslela som si, že keď už je tak, aspoň zistím, čo je také dôležité, že to nepočká do konca hodiny. Jeho odpoveď ma však zarazila: Neviem.

  • 5. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 006x
  • 27
Pošlite mi mailom vetu

Petra Kolesárová (Vološinová)

Pošlite mi mailom vetu

S internetom som v kontakte uz niekoľko rokov a asi takisto dlho mám aj mailovú adresu...

  • 5. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 153x
  • 6
Aj mlčať je niekedy zlato

Petra Kolesárová (Vološinová)

Aj mlčať je niekedy zlato

Moja mama ma už od malička učila milovať literatúru. Otec mi v detsve pred spaním čítal rozprávky a naučil ma byť zvedavou a vytvárať si názory podľa vlastných skúseností.

  • 1. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 052x
  • 4
"A žili šťastne až kým..."

Petra Kolesárová (Vološinová)

"A žili šťastne až kým..."

Mám malého bratranca. Má štyri roky a je to veľmi nadané dieťa. Chodí ako rád vraví do najväčšej skupiny v škôlke, lebo s deťmi zo strednej si toho veľa nemá čo povedať. Tak to vysvetlila aj pani riaditeľka.

  • 31. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 213x
  • 4
reklama
Čo ma zaráža...

Petra Kolesárová (Vološinová)

Čo ma zaráža...

Nedávno prišla do predajne žena,ktorá si skúšala nový model topánok...

  • 31. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 533x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu