reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Kolesárová (Vološinová)

Petra Kolesárová (Vološinová)

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Človek. Žena. Matka. Manželka. Dcéra. Sestra. Priateľka. Kolegyňa. Občianka. Zoznam autorových rubrík:  MIduša študentao ľuďochzábavaškoličkaTrepkine okienkopoéziazaváraninkyfotulkySúkromnéNezaradené

reklama

zábava

Čo s banánovou šupkou...

Petra Kolesárová (Vološinová)

Čo s banánovou šupkou...

Dnes ráno som sa zobudila (ako každé ráno, zatiaľ, chvalabohu) a samozrejme som kmitala ako každé ráno, aby som do práce prišla včas. A ako každé ráno, keďže som medveďovec spachtošivý, som sa nestihla naraňajkovať. Vďakabohu za banány od Veľkej noci...

  • 13. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Ako som spoznala, že mám rada tradície

Petra Kolesárová (Vološinová)

Ako som spoznala, že mám rada tradície

Tak som ostala sama v dome. Mama a oco sa pobrali do UK - na východe nič zvláštne. Babku nevnímam ako súčasť domácnosti, to už tí, čo čítajú moje články, vedia. Šťastie, že sa naše domácnosti môžu tváriť, vďaka zamykateľným dverám, oddelene...

  • 11. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
"www.letonaslovensku.sk"

Petra Kolesárová (Vološinová)

"www.letonaslovensku.sk"

Aj cestou z raja môžete zažiť dobrodružstvo...

  • 3. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu